onsdag 20 maj 2009

Tusen...


...personer har redan tittat in på bloggen. Är inte det värt ett knippe ballonger?

Hur mycket är tusen egentligen?
  • 1000 kr räcker till 20 pocketböcker - hur många har du hemma?
  • 1000 bilar - hur stor parkeringsplats behövs då? Hur många bilar står det på Ullareds parkering?
  • Om ett hus hade 1000 våningar, hur lång tid hade det tagit att åka upp med hissen?
  • Kan man ha 1000 vattenkoppor?
  • Hur stor påse behövs för 1000 Ahlgrens bilar?
  • 1000 meter - hur lång tid tar det att springa så långt?
  • 1000 katter får 4 kattbarn var - hur många katter finns det sedan?
  • ???
Ha nu ett härligt himmelsfärdslov!!! /Christel

1 kommentar:

  1. Jag har väldigt många böcker, men jag tror inte att jag spräcker 1000 gränsen. Och visst är ni värda ballonger - jag tittar gärna förbi fler gånger, tar med mig ytterligare en ballong då =)

    SvaraRadera